Tel - Orange: 0734.564.405

/

Email - contact@snec-cereale.ro

POLITICA DE RETUR

Politica de retur

Returnarea produselor se poate face in urmatoarele cazuri:

  • Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site

In acest caz, consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In acest caz, costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de catre client.

  • Produsul a fost livrat gresit

Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. FARMARI  AGRICOLA SRL!

Returnarea produselor se face prin Fan Courier, cu ramburs 0, cu mentiunea „Plata la EXPEDITOR. Dupa ce va fi analizat daca corespunde cu piesa livrata de                  S.C. FARMARI  AGRICOLA SRL si se dovedeste intr-adevar ca greseala apartine   S.C. FARMARI  AGRICOLA SRL, se vireaza contravaloarea produselor returnate in contul clientului in termen de 30 de zile.

  • Renuntarea la cumparare

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. S.C. FARMARI  AGRICOLA SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

  • In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat.
  • Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou,     S.C. FARMARI  AGRICOLA SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.

Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata un abuz, S.C. FARMARI  AGRICOLA SRL avand posibilitatea sa inceteze colaborarea cu clientul respectiv pentru o perioada nedeterminata.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).